Mihai Margineanu despre „Las Fierbinți”: „Am râs de mi-au dat lacrimile” Citiţi mai mult: Mihai Margineanu despre „Las Fierbinți”: „Am râs de mi-au dat lacrimile”

Autorul coloanei sonore al noului serial de comedie de Pro TV, va veni mâine la Alarma ProFM pentru a vorbi despre muzica sa dar și despre rolul său de povestitor din serial.

Invitat mâine dimineață la Alarma ProFM, Mihai Mărgineanu va da ascultătorilor detalii despre coloana sonoră produsă pentru noul serial de comedie „Las Fierbinți”, care se va lansa în curând la ProTV. Mai mult, îndrăgitul cântăreț va fredona cele mai îndrăgite hit-uri ale sale împreună cu Claudiu Sara și Bogdan Nicolai.

Artistul s-a arătat cucerit de scenariul producției „Las Fierbinți”, din primele clipe. „Îl știam pe Mimi Brănescu, ca actor și scenarist, dar nu-l întâlnisem niciodată și nici nu-mi picase în mână vreun script de-al lui. Am citit primele șase episoade într-o ora. Am râs de mi-au dat lacrimile. Iar eu m-am simțit ca peștele în apă cântând despre și pentru lumea care îmi este, cognitiv, foarte aproape. Scenariul este scris extraordinar, nu trebuie decât să-ți lași mintea deschisă și versurile apar la doar câteva momente de replica actorului”, spune Margineanu. Mâine dimineata, la “Alarma”
Va las sa urmariti Trailerul : 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog sa păstrați un limbaj adecvat , si daca lasati un comentariu anonim , spunetiva numele...Multumesc

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More