Noul Blog

   Dupa cum spune si titlul , Speech Box are o noua deschidere si sper sa fie permanenta. Dupa cum stiti e greu sa gasesti o tema frumoasa si in acelasi timp fara buguri.
   Cum am deschis blogul?
   - Hmm daca il stiti pe Robert  un prieten de la Craiova si-a facut multe blguri. Si m-am gandit sa-mi fac si eu unu, am  avut multe incercari cu zeci de bloguri , dar la un bun sfarsit , am putut invata sa modific un html si  am tema perfecta si blogul perfect.
     Tema nu este creata de mine , am gasito pe un site de de Templates for Blog.
     Asa ca va doresc numa bine , si sper sa ma ajutati sa spun lumi de Speech Box .





2 comentarii:

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Vă rog sa păstrați un limbaj adecvat , si daca lasati un comentariu anonim , spunetiva numele...Multumesc

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More